Geoblog.pl    Rawanel    Podróże    Wietnam 2017    Plaża Cua Dai

Plaża Cua Dai

Wietnam
Wietnam, Hội An

Dzisiaj od rana jest ładna pogoda, więc zaraz po śniadaniu postanawiamy jechać na plażę. Tym razem rowerami docieramy do plaży Cua Dai. Od naszego domu to jakieś 3 - 4 kilometry. Zostawiamy rowery na darmowym parkingu, bierzemy dwa parasole z leżakami i leniuchujemy aż do popołudnia. Nareszcie nie pada! Na plaży oprócz nas jest jeszcze kilka osób i tylko od czasu do czasu mijają nas spacerujący wzdłuż brzegu ludzie. Wracamy przez miasto, gdzie w hali targowej jemy obiad.Mamy jeszcze jeden bilet na zwiedzanie, więc razem z Beatą zwiedzamy zabytkowy dom Quan Thang. To stary dom kupiecki, którego data powstania szacowana jest na XVIIIw.
Wracamy do domu, a wieczorem, tym razem już we czwórkę i na rowerach jedziemy znów na stare miasto. Po drugiej stronie rzeki jemy kolację w dość obleganej knajpce. Potem spacerujemy wzdłuż brzegu i podziwiamy świecące rzeźby smoków, kogutów i innych stworów. Na koniec idziemy na piwo w knajpce z widokiem na rzekę.