Geoblog.pl    Rawanel    Podróże    Wietnam 2017    Ha Long Bay

Ha Long Bay

Wietnam
Wietnam, Ha Long

Dzisiejszy dzień spędziliśmy na cudownej wycieczce po zatoce Ha Long. Przed ósmą spod biura podróży zabrał nas i kilkunastu innych turystów busik. Na drogę dostaliśmy po butelce wody. Dojechaliśmy do portu za miastem i zapakowaliśmy się na stateczek wycieczkowy. Na pokładzie można było kupić piwo i inne napoje. Wietnamski przewodnik opowiadał o zatoce, o mijanych pływających wioskach rybackich i wiele innych ciekawych rzeczy. Widoki wspaniałe i pogoda też dopisała. Kąpaliśmy się w pobliżu bezludnej wysepki, skakaliśmy z górnego pokładu do wody, 2 godziny pływaliśmy kajakami przepływając między innymi przez jaskinię pod górą z jednej strony na drugą. Lunch na statku był bardzo dobry, wiele dań do wyboru, owoce morza, tofu, potrawy z kurczaka. Na koniec wycieczki jeszcze wizyta na pływającej farmie rybackiej. Do portu dobiliśmy o 18, skąd busik rozwiózł nas do naszych hoteli. Było naprawdę super.